dimecres, 8 de juliol del 2015

Coneixem a l'Adrià!!

Ens convertim en periodistes i fem entrevistes als nostres monitors per conèixer-los millor. Aquesta setmana entrevistem a l'Adrià Martínez, monitor de 4t.

-Quants anys tens?
Té 20 anys, és de la generació del 1995.

-Què estudies?
Estudio un cicle de grau superior d’infantil.

-Què vols ser de gran?
Mestre d’educació primària.

-Quin és el teu color preferit?
De petit el meu color preferit era el blau, però ara és el vermell.

-De quina classe ets? Com us dieu?
Sóc el monitor dels nens i nenes de 4t de primària. I ens diem:

-Quin tema treballeu aquest més?
Treballen els mites, que són històries molt antigues.

-Quin animal t’agrada més? Tens algun animal?
El meu animal preferit és el guepard. Quan era petit havia tingut algun animal de companyia, però ara no en tinc cap.

-Quin tipus de música t’agrada? 
M’agrada tot tipus de música, encara que la música rock és la que escolto més.

-Quin és el teu menjar preferit?
Ous ferrats amb patates fregides.

-Què t’agrada més, anar a la platja o passejar per la muntanya? Per què?
Prefereixo la muntanya per la tranquil·litat que hi ha i la pau que s’hi respira.

-On t’agradaria anar de vacances? Per què?
Rivera Maya i Disneyland.

-T’agrada fer esport? Quin?

M’agrada molt fer esport, en especial bàsquet i running, però no tinc prou temps per poder-li dedicar tot el temps que voldria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada