divendres, 31 de juliol del 2015

L' acampada

Aquest passat 30 i 31 de juliol, tots els nens i nenes del casal d'estiu ens vam quedar a dormir a l'escola.

Com ja és tradició, vam passar tot el dijous d'excursió, fent una súper jornada de convivència amb tots els companys de petits, mitjans i grans. Un cop acabades les activitats de convivència, vam pujar al pati de l'ós a dinar. TOTS PLEGATS!! Vam fer una rotllana immensa!

Quan ja teníem la panxa ben plena, vam baixar a la plaça de l'església. Allà, vam fer una flashmob amb la cançó dels Catarres  Rock and roll . Durant el ball, vam fer córrer dues guardioles en benefici d' Oncolliga Calella, una associació que lluita contra el càncer. Vam recollir gairebé 200 €! Un cop acabada la flashmob, vam anar a l'escola a berenar i després ens vam remullar a la platja. A quarts de 8 ja tornàvem a l'escola per sopar, veure el ball dels petits del casal i començar amb les activitats de nit. Estàvem tots molt cansats, i vam dormir molt perquè l'endemà tornava la normalitat.

PD: En breus penjarem la flashmob i les fotografies d'aquesta gran acampada